دوره آنلاین نویسنده کارآفرین

نویسنده کارآفرین | کسب درآمد از طریق نویسندگی در اینترنت

بله این روزها به مدد اینترنت، نوشتن هم آب می‌شود و هم نان!

عاشق نوشتن هستید، اما چرخ روزگار شما را وادار می‌کند که امرار معاش را هم جدی بگیرید. اطرافیان به شما توصیه می‌کنند که نویسندگی را رها کنید و دنبال یک شغل آینده‌دار باشید.

عاشق نوشتن هستید. دلتان می‌خواهد هر روز چیز تازه‌ای یاد بگیرید. از روزمرگی بیزارید و محیط‌های کاری از نظر شما دلسردکننده و یکنواخت هستند.

عاشق نوشتن هستید. از وابستگی بیزارید. دلتان می‌خواهد خودتان هزینه‌ی کتاب‌هایتان را تامین کنید. می‌خواهید به استقلال مالی برسید.

عاشق نوشتن هستید، اما هیچ وقت به شغل نویسندگی به طور جدی فکر نکردید. هیچ کسی به شما راه و رسم کسب درآمد از نویسندگی را یاد نداده است.

عاشق نوشتن هستید، اما بدون درآمد کافی مگر می‌شود زندگی کرد؟ کم‌کم به این نتیجه می‌رسید که نوشتن را رها کنید و مثل همگان به دنبال آب و نان بگردید.

اما دست نگه‌دارید!

شما می‌توانید یک نویسنده کارآفرین باشید.

فقط کافی است نویسندگی حرفه‌ای را با اصول کسب وکار آنلاین ترکیب کنید. بعد خودتان بشوید مدیر خودتان و یک میز کوچک هم بشود دفتر کارتان.

برای این کار به اینترنت، ذهن خلاق و تمرین مداوم نیاز دارید. اگر همه‌ی این‌ها را دارید، خیالتان راحت! ما به شما اصول کسب و کار آنلاین و نویسندگی حرفه‌ای را یاد می‌دهیم. کافی است متعهد شوید که هر روز حداقل یک ساعت برای یادگیری، نوشتن و تولید محصول وقت بگذارید، آنگاه می‌توانید شغل دلخواه خودتان را داشته باشید.

چطور شغل رویایی خودم را ساختم؟

من شاهین کلانتری، نویسنده و مدرس، استراتژیست محتوا و مدیر مدرسه‌ی نویسندگی در این دوره همراه شما خواهم بود. اما قبل از آن بگذارید برای شما بگویم که چطور شغل رویایی خودم را ساختم و بعد از آن ایده‌ی طراحی دوره‌ی نویسنده کارآفرین به سرم زد.

پاییز و زمستان سال ۹۴ را هرگز فراموش نمی‌کنم. چون هر وقت توان انجام کاری را در خودم نمی‌بینم با یادآوری آن روزها اعتماد به نفسم را بازمی‌یابم.

می‌خواهم کمی از ماجرای خودم را برای شما تعریف کنم. شاید شما در موقعیت قبلی من باشید و با خواندن این سطرها ایده‌هایی در ذهنتان شکل بگیرد.

آن موقع سؤالی کلیدی و واضح داشتم که در تمام پیاده‌روی‌های طولانی‌ام به آن فکر می‌کردم: «آیا ممکن است، روزی، بدون حضور فیزیکی در یک شرکت یا سازمان، و بدون تلاش برای جذب سرمایه و بودجه از جایی، خودم بتوانم هر روز از طریق اینترنت درآمد داشته باشم؟»

جواب من در آن موقع: «نه، این کار ممکن نیست، لااقل به این زودی‌ها ممکن نیست.» از وعده‌های زود پولدار شدن در اینترنت مطلع بودم. ولی دلم نمی‌خواست برای رسیدن به درآمد مطلوبم به هر روشی متوسل شوم. چند روز پیش دوستی می‌گفت: «فلانی با دروغ گفتن به این پول و پله رسیده، من آدم دروغ گفتن نیستم، واسه همین هیچوقت پولدار نمی‌شم.» من گفتم: بهتره یکی دو کلمه به جملۀ خودت اضافه کنی، بگو «من چون دروغ نمی‌گم هیچوقت مثل فلانی پولدار نمی‌شم؛ البته ممکنه پولدار بشم، اما با یک روش درست.» اینجوری راه خودت را سد نمی‌کنی.

پول درآوردن یک چیز است، پول درآوردن از کار درستی که دوست داری و انجام آن برایت راحت است یک چیز دیگر.

برگردم به سال ۹۴: بالاخره سایت خودم را در بهمن ماه آن سال راه‌اندازی کردم. همین کار ساده برایم بی‌نهایت سخت به‌نظر می‌رسید، حتا یکی دوبار برای نوشتن پست سایت اشکم درآمد. چون واقعاً نمی‌دانستم توی سایت چه باید نوشت. و اصلاً وبلاگ‌نویسی فایده‌ای دارد یا نه. هر چند پیش از آن تجربۀ کار مطبوعاتی داشتم.

بگذارید اعتراف کنم: حتا ذره‌ای باور نداشتم که کار سایت بتواند به درآمد برسد. «یعنی چی؟ مگر ممکن است کسی پول بی‌زبانش را اینترنتی به حساب من بریزد.»

اما در کمال ناباوری کم‌تر از دو سال بعد از آن تاریخ به درآمد رسیدم. آموختم که چگونه می‌توان با ترکیب درست نویسندگی و کسب‌وکار زودتر و بهتر از حد تصور در اینترنت به درآمد رسید. از این مهم‌تر، این درآمد از راهی حاصل می‌شود که بیشترین رضایت خاطر مشتریان را به همراه دارد.

اکنون که در حال نوشتن این سطرها هستم ساعت از نه شب گذشته و همزمان سه پیامک تازه از بانک برایم آمده، هر سه مبالغی است که به خاطر فروش محصولات و دوره‌هایم در سایت به حسابم آمده. برخی روزها بیش از ۱۰۰ پیامک واریز بانک دارم. این‌ها را نمی‌گویم که مانند بعضی دوره‌ها وعدۀ یک‌شبه پولدار شدن بدهم. من «میانبرفروش» نیستم و اعتبار خودم را با وعده‌های پوچ خراب نمی‌کنم. استاد خردمندی در هنرهای رزمی می‌گوید: «کسی که از او یاد می‌گیری از چیزی که یادت می‌‌دهد مهم‌تر است.» من کسی هستم که این راه را رفته‌ام، راه تبدیل شدن به یک «نویسنده-کارآفرین» را. دستاوردم پیش چشم شماست. در سایت‌هایم و صفحاتم در رسانه‌های اجتماعی. میلیون‌ها کلمه نوشته‌ام و صدها ساعت ویدیو و پادکست اجرا کرده‌ام. چند صد هزار نظر مردم دربارۀ آنچه عرضه‌ کرده‌ام می‌تواند نتیجۀ کارم را نشان بدهد. من در حوزه‌هایی درآمد داشته‌ام که هیچ نوع جذابیت بازاری برای مردم ندارد، در موضوعی فرهنگی توانسته‌ام حداقل ۲۰ برابر فعالان حوزۀ کاری خودم درآمد داشته‌ باشم.اگر می‌خواهید به یک «نویسنده-کارآفرین» تبدیل شوید. برنامه‌‌ای روزانه و منظم برای تولید و انتشار و ترویج محتوایتان داشته باشید. روی یک حوزۀ خاص تمرکز کنید و نگذارید هیچ چیزی مانع پیش‌روی شما شود.

اما پیشنهاد من:

حدود سه سال است که به دورۀ «نویسنده-کارآفرین» می‌اندیشم. چون دلم می‌خواهد این دوره کامل‌ترین دورۀ من در این زمینه باشد. اکنون وقت آن رسیده که از این دوره رونمایی کنم.

در این دوره فقط از روش‌هایی می‌گویم که در عمل آزموده‌ام. اگر در این دوره به شکل قاطعانه و محکم اقداماتی را به شما پیشنهاد می‌دهم، به این دلیل است که من به تاثیر واقعی آنچه می‌گویم باوری خدشه‌ناپذیر دارم. شما اینجا حرف‌های آدمی را نخواهید شنید که با مطالب ترجمه‌‌شده و آزموده نشده ذهن شما را منحرف کند و عمر و پولتان را هدر بدهد. خودم را متعهد کرده‌ام با صدها مثال و نمونه از چیزهایی بگویم که در این زمان و در این سرزمین نتیجه‌ای مثبت و روشن دارد. یادآوری می‌کنم: من میانبرفروش نیستم. اگر واقعا از پرسه‌‌های بیهوده و سروسامان نگرفتن کارهایتان خسته شده‌اید با اطمینان از شما دعوت می‌کنم به دورۀ «نویسنده-کارآفرین» بپیوندید.

 دوره‌ی نویسنده کارآفرین  به شما یاد می‌دهد:

  • ایده‌های باکیفیت و سودآور برای تولید محتوا ارائه دهید و روش‌هایی برای ارزیابی و سنجش این ایده‌ها داشته باشید.
  • موانع و فرصت‌های ایده‌های گوناگون برای ارائۀ کارهای خلاقانه در اینترنت را شناسایی کنید.
  • با شیوه‌ی نگارش غیر داستانی و اصول نگارش مقالات سئو محور آشنا ‌شوید.
  • داستان‌سرایی برای برندسازی و بازاریابی را یاد بگیرید.
  • می‌توانید مشتری ایده‌آل خود را شناسایی کنید.
  • با تکنیک‌های افزایش ترافیک سایت یا پیچ‌های کاری آشنا می‌شوید.
  • راه و روش تبلیغات در وب و اینستاگرام را یاد می‌گیرید.
  • برنامه‌ای برای انتشار استوری به همراه 21 ایده برای تولید محتوا به شما ارائه خواهد شد.
  • با اصول نگارش کتاب الکترونیکی برای جذب ترافیک در سایت آشنا خواهید شد.
  • 3 کتاب مفید به شما معرفی می‌کنیم که هر نویسنده کارآفرینی باید آن را 10 بار بخواند.
  • با شیوه‌ی مناسب قیمت‌گذاری محصولات و خدمات آنلاین آشنا می‌شوید.
  • اصول صحیح و حرفه‌ای مدیریت سایت را یاد می‌گیرید.
  • با دنبال کردن 6 کار مهمی که باید به صورت روزانه مورد توجه یک نویسنده‌ی کارآفرین باشد، منظم‌تر و هدفمندتر خواهید شد.
  • با نوشتن از علایق شخصی خودتان اعتماد و دوستی مخاطب را به دست خواهید آورد و در نتیجه خدمات بهتر و فروش بیشتری خواهید داشت.

دوره‌ی نویسنده‌ کارآفرین برای شما مناسب است اگر:

  • نویسندگی را دوست دارید و می‌خواهید آن را به صورت یک شغل و حرفه‌ی جدی دنبال کنید.
  • به عنوان یک نویسنده می‌خواهید کسب و کار خلاقانه‌ی خودتان را با نوشتن پایه‌گذاری کنید.
  • می‌خواهید نگاهی کسب وکارانه و اقتصادی به نوشتن داشته باشید و از طریق آن به درآمد و استقلال مالی برسید.
  • از کار کردن برای دیگران و کارمند بودن خسته شده‌اید و می‌خواهید به عنوان یک کارآفرین مدیر خودتان باشید.

دوره‌ی نویسنده کارآفرین کجا برگزار می‌شود؟

فایل‌های صوتی و جزوه‌های pdf دوره در سایت nevisandekarafarin.ir موجود است.

بعد از ثبت نام، حساب کاربری شما در این سایت تایید می‌شود. آنگاه می‌توانید به تمام محتوای دوره به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید و هر کجا و هر زمانی که خواستید از منابع آموزشی استفاده کنید.

شما در پایان دوره‌ی نویسنده کارآفرین، کسب و کار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی خواهید کرد.

یک روز، هر زمانی که دلتان بخواهد از خواب بیدار می‌شوید. بدون اینکه دغدغه‌ی به موقع رسیدن به محل کارتان را داشته باشید، پشت میز تحریرتان می‌نشینید. یک نوشیدنی گرم کنار دستتان می‌گذارید و شروع می‌کنید به نوشتن سفارش جدیدتان.

حالا شما در کنار یک شغل دلخواه، استقلال مالی هم دارید.

زیرا پس از دوره‌ی نویسنده کارآفرین:

  • ایده‌ی سودآور و باکیفیت خود را تشخیص داده و آن را عملی کردید.
  • می‌توانید داستان خودتان و برندتان را برای دیگران تعریف کنید.
  • یک سایت با ترافیک بالا دارید که با اصول صحیح آن را مدیریت می‌کنید.
  • می‌توانید به شیوه‌ای غیر داستانی بنویسید. حالا اصول سئو را هم می‌دانید و امکان دیده شدن مقاله‌هایتان بالا رفته است.
  • مشتریان خودتان را پیدا کردید. نیازها و علایق آن‌ها را می‌دانید و می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به آن‌ها ارائه بدهید.
  • می‌دانید چطور محصولات و خدمات خودتان را قیمت‌گذاری کنید و با تبلیغات درست در وب و اینستاگرام آن را بفروشید.
  • با دنبال کردن برنامه‌ی روزانه‌ی یک نویسنده‌ی کارآفرین به فردی منظم‌تر و هدفمندتر تبدیل شده‌اید.

و در نهایت یک مسیر شغلی خلاقانه و هدفمند دارید، کاری که می‌تواند تا پایان عمر تداوم داشته باشد، کاری که وقتی غرق انجام آن هستید گذر زمان را احساس نمی‌کنید.

 

✅ ضمانت دوره:

من به شما تضمین می‌دهم اگر در دورۀ نویسنده-کارآفرین شرکت کنید، طی سال جاری، کسب‌وکار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی خواهید کرد و در مسیر مورد علاقۀ خودتان قرار خواهید گرفت. اگر از نتایج به دست آمده راضی نبودید، من شهریه شما را به‌طور کامل برمی‌گردانم.

شاهین کلانتری

امضاء:

امضای شاهین کلانتری-ضمانت دورۀ نویسنده-کارآفرین

شهریه‌ی دوره‌ی نویسنده کارآفرین:

کارآفرینان برای اینکه کسب‌وکار خودشان را راه بیندازند به سرمایه‌گذاری نیاز دارند. وقت آن است که خودتان سرمایه‌گذار خودتان باشید و تنها با مبلغ

با تخفیف ویژه با مبلغ ۱٫۲۹۷٫۰۰۰

یک میلیون و دویست و نود و هفت هزار

در این دوره ثبت نام کنید.

 

نحوه‌ی ثبت‌نام:

برای ثبت‌نام شهریه‌ی دوره را به شماره کارت زیر واریز کنید:

5892101022431759

بانک سپه، به نام رحیم کلانتری

و سپس رسید خود را از طریق تلگرام به شماره‌ی زیر بفرستید تا اطلاعات ورود به سایت اختصاصی دوره برایتان ارسال شود.

@Saharmghasemi

خانم محمدقاسمی

 

نظر شرکت‌کنندگان دوره‌ی نویسنده کارآفرین:

  • مریم رضایی: استاد کلانتری عزیز، این دوره به کل تحول بزرگی برای من به وجود آورد، عملگرایی، کنار گذاشتن ترس، کسب درآمد، رشد شخصی، سرزندگی، شناخته شدن و .‌.. این‌ها گوشه‌ایی از دستاوردهام هستن و من فقط ۳ ماه هست که وارد دوره شده‌ام. شما بی نظیر هستید استاد 🤗🤗🤗
  • موسی درانی: سلام استاد با عشق و شور ثبت‌نام کردم. مطمئنم شما میانبر فروش نیستید. شاهد آن صدها نفری هستند در مدرسه نویسندگی شما مشق نوشتن را آموخته و می‌آموزند.
  • مریم حسینی: سلام، ممنونم بابت دوره‌هایی که قدم به قدم من و خیلی از بچه‌های دیگه رو به هدفمون نزدیک‌تر می‌کنه من درواقع دلیل اصلی شرکتم در این دوره سایت شخصیم و پیشرفت و دیده شدن در این زمینه است، فکر می‌کنم انسجام و یک برنامه‌ریزی لازم را هنوز به دست نیاورده‌ام‌، اگرچه هرروز می‌نویسم و مطالعه دارم اما فکر می کنم بازهم کافی نیست با گذراندن دوره‌های نویسندگی خلاق و به ویژه دوره‌های پی در پی کارگاه محتوا تاثیرشو در روند کارم بسیار پررنگ دیدم و ایمان دارم این دوره هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود سپاس از شما استاد عزیز🌺🌺🌺

94 پاسخ

  1. از شاگردان‌تون هستم؛ الان نزدیک سه ساله شبانه روز دارم تلاش می‌کنم اما بدون هیچ درآمدی. امروز واقعاً به‌شدت دل‌سرد شده بودم که این صفحه رو دیدم؛ یعنی با شرکت در این کلاس می‌تونم به درآمد برسم؟

    1. درود بر شما سمیه نازنین. اگه تمریناتی که طی هر جلسه از این دوره گفته می‌شه رو به خوبی انجام بدید، و در طول روز وقت مشخصی رو برای ساختن کسب‌وکار شخصی‌تون لحاظ کنید، این دوره می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. به این بستگی داره که چقدر در کارتون و رسیدن به درآمد جدی هستید عزیزم.

  2. سلام من میخواستم توی این دوره شرکت کنم به پشتیبانی تلگرام دو روز پیش پیام دادم ولی هنوز کسی جواب نداده.

  3. سلام
    وقت بخیر
    زمانی که استوری کردین بابت این کارگاه من نشو ثبت نام کنم الان هزینه دوو نیم برابر شده که واقعا به لحاط قیمت نمیتونم ثبت نام کنم کاش تخفیف داشتین واسه این دوره مثل اون موقع

    1. درود بر شما. وقت شما هم بخیر
      دوست عزیز از طریق آیدی زیر در تلگرام به پشتیبانی مدرسه پیام بدید تا شما را راهنمایی کنیم.
      @madreseonlinenevisandegi

  4. سلام وقت تون بخیر میخواستم بدونم اگه تواین دوره شرکت کنیم دیگه نیاز نیست دوره کپی رایتینگ رو تهیه کنیم؟؟

    1. سلام. وقت شما هم بخیر
      دوره‌ی کپی‌رایتینگ به صورت حرفه‌ای و تخصصی درباره‌ی مهارت تبلیغ‌نویسی هست. اما توی این دوره به عنوان یکی از مهارت‌های لازم برای پیش‌برد کسب و کار بهش اشاره میشه و در کنار سرفصل‌های دیگه قرار می‌گیره. اگر دنبال آموزش تخصصی درباره‌ی نوشتن متن‌های تاثیرگذار هستید، دوره‌ی کپی‌رایتینگ رو پیشنهاد می‌کنیم.

  5. درود من دوره ی نویسنده کارآفرین رو ثبت نام کردم اما الان چند روز هست خبری از اینکه مطالب به دستم برسه و دوره رو شروع کنم نیست ممکنه به من کمک کنید و راهنمایی بفرمایید؟؟به پیجی که گفته شده درخواست دادم و پیام هم دادم اصلا خبری نشده،آیا از جای دیگه ایی باید به مطالب دسترسی پیدا کنم؟با توجه به اینکه آفلاین هست

    1. سلام خانم فریدونی عزیز
      حتما پیگیری انجام میشه. از طریق آیدی زیر در تلگرام به ما پیام بدید راهنمایی‌تون می‌کنیم:
      @madreseonlinenevisandegi

  6. با سلام می خواستم بدونم در حال حاضر با شرایط فیلتری که برای اینستا گرام هست اگردر دوره شرکت کنیم درسها در کجا برامون ارسال میشه؟ سوال دومم هزینه دوره هست؟آیا همچنان دوره با تخفیف برگزار میشه یا هزینه دوره تغییر کرده؟

    1. سلام دوست عزیز
      دوره توی اینستاگرام ارائه نشده که به خاطر فیلترینگ در دسترس نباشه.
      دوره سایت تخصصی داره و محتواها به صورت فایل صوتی، فایل متنی و تصویری اونجا آپلود شدند.
      اینستاگرام فقط محلی برای اطلاع‌رسانی جزئیات و جلسات آنلاین بود که مدتی هست این جلسات به اتمام رسیده. در حال حاظر فقط یکسری محتوای تکمیلی‌تر توی صفحه اینستاگرام هست.
      اصل دوره توی سایت اختصاصی ارائه شده.
      هزینه دوره هم فعلا همین مقداری هست که توی فراخوان ذکر شده.

    2. سلام دوره در حال حاضر با تخفیف برگزار می‌شه و اینکه فایل‌های ضبط شده‌ی کلاس از طریق لینک سایت در دسترس شما قرار می‌گیره.

  7. سلام و عرض ادب
    دوره ی جدید چه زمانی برگزار میشود؟
    من تصور می کردم قرار است اول مرداد شروع دوره ی جدید معرفی شود.
    ممنونم

    1. سلام
      این دوره یک محصول آموزشی هست. دوره آنلاین نیست که مجدد برگزار بشه. اما همزمان با آماده‌سازی محتوا، ارائه هم داریم برای افرادی که از شروع آماده سازی این محصول با ما همراه بودند.
      شما یکبار هزینه دوره رو پرداخت می‌کنید و به صورت آفلاین فایل‌ها رو در اختیار خواهید داشت.

  8. سلام و درود
    ضمن تشکر از برگزاری دوره های خلاقانه شما
    چند سوال داشتم
    کل محتوای دوره همان صوت های یک ربع یا نیم ساعته روز دوشنبه هر هفته است؟
    (هر چقدر زودتر ثبت‌نام کنید به نفع شما خواهد بود، چون هم از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوید و هم پیش از آغاز رسمی پیش‌نیازهایی را برای بهتر نتیجه گرفتن از دوره دریافت خواهید کرد.)
    منظور از جمله بالا را نفهمیدم ، آغاز رسمی دوره چه زمانی هست ؟ اگر کسی الان ثبت نام کندباید تا زمان آغاز رسمی دوره صبر کند؟

    1. سلام
      وقت بخیر
      خیر. محتوای هر جلسه بر اساس موضوع، شامل صورت، اسلاید، جدول، جزوه و معرفی کتاب هست.

      از اونجایی که این محصول آموزشی در حین آماده‌سازی محتوا، ارائه میشه، افرادی که در بازه تخفیف ثبتنام کرده باشن این مزیت رو دارند که در جلسات آنلاین شرکت کنند. پیش‌نیاز برای زمانی بود که دوره هنوز شروع نشده بود. این دوره خرداد ماه شروع شده بود و در حال حاضر جلسات پایانیش هست. اما چون در نهایت به عنوان محصول آموزشی فروش میره میتونید ثبتنام کنید و به عنوان یک دوره آفلاین از محتوا استفاده کنید.

  9. سلام وقت تون بخیر
    خواستم ببینم اگه تو این دوره شرکت کنیم نیازی به دوره تولید محتوا نیست یا برای شروع کدوم بهتره چون من مدتهاست که دوست دارم یک کاری که تمام وقت من رو نگیره و از خونه هم امکان پذیر باشه انجام بدم.

    1. سلام. وقت شما هم بخیر
      این دوره با تمام دوره‌های دیگه مدرسه نویسندگی متفاوت هست. هم از نظر شیوه اجرا و هم محتوا. بنابراین نمیشه گفت کدوم برای شروع بهتر هست. به اولویت خودتون بستگی داره. اطلاعات دور‌ها رو کامل مطالعه کنید تا در جریان جزئیات هر دو دوره قرار بگیرید.

    2. استاد کلانتری عزیز ،این دوره به کل تحول بزرگی برای من بوجود آورد ،عملگرایی، کنار گذاشتن ترس ، کسب درآمد ، رشد شخصی ،سرزندگی ، شناخته شدن و .‌.. اینها گوشه ایی از دستاوردهام هستن و من فقط ۳ ماه هست که وارد دوره شده ام .شما بی نظیر هستید استاد 🤗🤗🤗

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *