دوره‌ی آنلاین نویسنده‌مدرس | ۱۰ گام برای تبدیل شدن به مدرس آنلاین | نقشه‌ی راه تدریس تا درآمد

دوره‌ی آفلاین نویسنده‌مدرس | 10 گام برای تبدیل شدن به مدرس آنلاین | نقشه‌ی راه تدریس تا درآمد

این کلاس برای نویسندگان و افرادی است که می‌خواهند در فضای آنلاین به تدریس بپردازند. نوشتن و تولید محتوا برای یک «نویسنده‌مدرس» ابزار اصلی تولید آموزش و معرفی دوره‌ها در فضای اینترنت است.

در این دوره به موضوعات زیر می‌پردازیم:

  1. چه موضوعاتی برای تدریس در فضای آنلاین بهتر است؟
  2. چگونه به صلاحیت و آمادگی لازم برای تدریس یک موضوع برسیم؟
  3. برای رسیدن به درآمد از طریق تدریس چگونه بازاریابی محتوایی انجام دهیم؟
  4. چگونه محتوای یک دوره‌ی آموزشی را آماده کنیم؟
  5. از چه روش‌هایی برای ماندگاری مطلب در ذهن مخاطبان استفاده کنیم؟
  6. چگونه آموزش‌های جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری تولید کنیم؟
  7. چگونه اعتبار آموزشی دوره‌هایمان را افزایش بدهیم؟
  8. چگونه برای تولید سبدی از محصولات آموزشی اقدام کنیم؟
  9. چگونه درآمد غیرفعال خود را افزایش بدهیم؟

فایل‌های مکمل:

  • چک‌لیست تولید محتوای دوره
  • چک لیست افزایش فروش دوره
  • فهرست کتاب‌هایی درباره‌ی شیوه‌‌ی تدریس

مدرس دوره:

شاهین کلانتری

 

زمانبندی دوره:

این دوره در بهمن ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار شده و هم‌اکنون فایل صوتی تمام جلسات، به‌اضافه‌ی فایل‌های مکمل در کانال تلگرامی این دوره قرار گرفته است.

تعداد جلسات:

۶ جلسه‌ی ۴۵ دقیقه‌ای

 

شهریه ثبت‌نام:

۵۰۰ هزار تومان

 

برای شرکت در دوره مبلغ 500 هزار تومان به شماره‌ی زیر واریز کنید:

5892101022431759

بانک سپه، به نام رحیم کلانتری

سپس رسید خود را از طریق تلگرام به شماره‌ی زیر ارسال کنید تا اطلاعات ورود به کانال اختصاصی دوره برایتان ارسال شود:

09125776532

آقای کریم‌نژاد

68 پاسخ

  1. درود به استاد بی‌نظیر، یک حامی واقعی، به جرات میتوانم بگویم بهترین استادی بودین وهستین که من طی سال ها که مشغول آموختن بودم، داشتم.
    استادی که همیشه به بازی بُردبُرد فکر میکند
    واین، نشان از داشتن دل بزرگ شماست.
    حامی از این جهت که هیچگاه شاگردان خود را رها نمی کنید و این شعار که “پایان کلاسها آغاز دوستی شما با شاگردانتان است” در حد شعار باقی نمی ماند. واقعا فکر میکنم تنها شعاریست که عملی شده. و این خیلی ارزشمنده. به نظرم با هیچ واژه وکلمه ای نمیشود از شما تشکر و قدر دانی کرد، که جبران زحمات و دلسوزیهای شما استاد فرهیخته باشد…
    شما مسیری رو برای ما در دوره نویسنده_ مدرس باز کردید، که شاید من به شخصه هیچ وقت جرات انجام دادنش رو پیدا نمی کردم… با اینکه میدانستم رسالتم به جز این کارنیست…
    آرزوی توفیق روز افزون برای شما استاد عزیز دارم. سپاس🙏🏻🙏🏻

  2. با اینکه نتونستم توی کلاس حضور داشته باشم اما صمیمیت رو توی دوره احساس کردم.
    من فایل ضبط شده‌ی دوره رو فقط گوش دادم و همراه بودم. اما یک جا جلسات آخر عقب افتادم و این برام بد شد.
    قبل دوره به دلیل سنی که دارم اصلا فکر نمی‌کردم که بتونم کاری انجام بدم اما خوب صمیمیتی که توی دوره بود خیلی تونست کمکم کنه.
    خیلی ممنونم از استاد. خیلی زحمت می‌کشید خیلی. ممنونم

  3. دومین دوره‌ای بود که با استاد کلانتری داشتم و بی‌نظیر بود. تمام آن‌چه که باید باشه بود. و مهم‌ترین بخشش برای من تمرین‌هایی بود که استاد می‌دادند و سعی می‌کردند ما رو به میدان عمل بیارند. لذت بردم و امیدوارم بتونم سال بی‌نظیری با آموزش‌های استاد برای خودم رقم بزنم. سربلند و پیروز باشید استاد کلانتری گرامی.

  4. با عرض سلام خدمت استاد گرانقدر شاهین کلانتری
    در سراسر دنیای وب و همه شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دوره‌های آموزشی که ادعای تغییر زندگی را دارند به چشم می‌خورند. من به شخصه در زمینه انتخاب دوره، بسیار سخت‌گیر هستم اما وقتی پست مربوط به نویسنده مدرس را دیدم به خودم گفتم، این دوره دقیقاً برای من است.
    دوره نویسنده مدرس خوب، جالب، جذاب، متفاوت و البته فوق‌العاده مفید و کاربردی بود.
    مهم‌ترین مزیت دوره این بود که خود کلاس فقط 45 دقیقه طول می‌کشید اما با وجود کتاب‌هایی که معرفی و تکالیفی که ارائه می‌شد، یک هفته تمام ذهن و حتی سبک زندگی ما به چالش کشیده می‌شد.
    من واقعاً احساس می‌کنم بعد از گذراندن دوره، تواناتر شدم. قبلاً اعتماد به نفس ضبط فایل صوتی و نشر آن در فضای مجازی را نداشتم.
    نکته جالب این بود که بعد از جلسه دوم، من پیشنهادات کاری زیادی برای تولید محتوا و تدریس دریافت کردم، البته هنوز از شغل ایده‌آل خودم فاصله زیادی دارم.
    با وجود همه مشغله‌ها سعی کردم از کلاس عقب نمانم و همه مطالعات و تکالیف را انجام دادم.
    امیدوارم با راهنمایی استاد و دوستانی که در این مدت با آنها آشنا شده‌ام، بتوانم این مسیر را ادامه دهم.

  5. سلام
    خداحافظی از این کلاسها، همدوره‌ای‌ها و مخصوصا از استاد را دوست ندارم. می‌ترسم که نکند این دوری باعث غفلتم یا از دست دادن این اعتمادبه‌نفسم شود. برای همین مدام با خودم حرف می‌زنم و می‌گویم:《 فکر کن که غفلت تو باعث دلخوری استادت می‌شود که این‌چنین عاشقانه پای رسالتش مانده.
    فکر کن اگر کاری نکنی، دوباره به آن روزهای عجیب برمی‌گردی. 》
    تا یادم هست که من توانستم در این کلاسها شرکت کنم، خودم را موظف به قولهایی که به استاد دادیم؛ می‌دانم و این راه پر از اشتیاق را ادامه می‌دهم.

    آرزوی موفقیت و پایداری استاد کلانتری را دارم و همیشه دعاگوی ایشان هستم.

    موفق باشید و پایدار
    اعظم کمالی

  6. سلام
    وقت به خیر
    ((من می‌خوام خیلی حرف بزنم😂))

    تجربه‌ی من از دوره‌ی نویسنده مدرس:
    •قبل از برگزاری
    قبل از برگزاری دوره‌‌ی نویسنده مدرس فکر تدریس به سرم زده بود. برای همین تا فراخوان دوره‌ را دیدم، بدون اتلاف وقت ثبت‌نام کردم.
    می‌دانستم که قرار است مثل همیشه با تدریس استاد کلانتری شگفت‌زده شوم، کیف کنم، با دوستان جدید آشنا شوم و کلی یاد بگیرم.
    اما باید اعتراف کنم که همه‌چیز از تصوراتم شیرین‌تر، لذت‌بخش‌تر و آموزنده‌تر بود.

    •جلسه‌ی اول
    جلسه‌ی اول با یک نقشه‌ی راه مواجه شدیم؛ نقشه‌ای که سیر جلسات را نشان می‌داد و همان ابتدای کار باعث یک نظم‌ ذهنی شد.
    ما این نقشه‌ی راه را هر جلسه نگاه می‌کردیم و می‌فهمیدیم که کجای مسیر قرار داریم.
    اولین قدم ما کسب بینش صحیح بود. ما در مورد چرایی تدریس صحبت کردیم و من همان موقع یاد گرفتم که ابتدای هر مسیری و نه فقط تدریس، باید چرایی کار را برای خودم مشخص کنم تا وسط راه جا نزنم.

    •در جست‌وجوی کتاب
    در مرحله‌ی بعد استاد کلانتری کتابی به ما معرفی کردند. کتاب به تازگی وارد بازار شده بود و به سرعت چاپش تمام شد. با کلی کتاب‌فروشی تماس گرفتم، انقلاب را زیر و رو کردم و در نهایت توانستم کتاب را به دست بیاورم. این را گفتم که به این نکته اشاره کنم:
    حتی جست‌وجوی کتاب به این شیوه هم برایم جالب و اموزنده بود. حس مسئولیت شیرینی پیدا کرده بودم که به من می‌گفت:
    باید تا قبل از جلسه‌ی بعدی کتاب رو تهیه کنی و بخوانی.
    علاوه بر آن فهمیدم که مسیر مدرس شدن جدی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردم. یک نویسنده مدرس باید برای اموزش وقت بگذارد و تمام تلاشش را برای یافتن منابع خوب به کار ببرد.

    •خواندن سریع‌السیر کتاب
    کتاب ۲۳۵ صفحه داشت و باید تا قبل از جلسه‌ی بعدی تمامش می‌کردم و من فقط یک روز وقت داشتم. چیز بعیدی به نظر می‌رسید؛ چون تا به حال نتوانسته بودم کتابی را به این سرعت تمام کنم.
    با این‌حال شروع کردم.
    تنها پنج دقیقه قبل از شروع کلاس توانستم کتاب را به پایان برسانم. حیرت‌زده شدم و فهمیدم که حتی اگر شاخ غول باشد، قابل شکستن است.

    •رجوع دوباره به کتاب
    استاد کلانتری پیشنهاد دادند که خلاصه و یا برداشتی از کتاب را در قالب ویس در گروه بگذاریم. این کار باعث شد که مجدد به کتاب مراجعه کنم و مطالب را طبقه‌بندی کنم. خواندن مجدد کتاب و یادداشت‌برداری هم باعث فهم بیشتر می‌شود و هم شما را متوجه نکاتی می‌کند که از زیر دستتان در رفته است.

    • معرفی کتاب‌ دوم
    هنگامی که کتاب دوم معرفی شد، من از تجربه‌ی دفعه پیش استفاده کردم و خیلی سریع کتاب را تهیه کردم.
    رشته‌ی تحصیلی من علوم‌تربیتی است. به واسطه‌ی رشته‌ام با مبانی، اهداف و طبقه‌بندی‌های مربوط به تدریس آشنا هستم. اما هیچ‌گاه نتوانستم با دروس اکادمیک ارتباط خوبی بگیرم.
    در این دوره با منابعی آشنا شدم که هم محتوای عالی داشتند و هم نثری جذاب. ساعت‌ها غرق کتاب می‌شدم و تمام مدت لبخند می‌زدم.

    •تدریس
    ما مرحله به مرحله پیش رفتیم. قرار شد یک تدریس سه دقیقه‌ای داشته باشیم. شاید به نظر شما کم باشد، اما یک روز تمام درگیر نوشتن متن و گرفتن ویس بودم.
    حس می‌کنم که تازه بعد آن تمرین فهمیدم که تدریس چه کار دشواری است. تدریس ما محدودیت زمانی داشت و باید طی سه دقیقه تمام می‌شد. وقتی شما می‌توانید یک ساعت صحبت کنید، به خودتان اجازه می‌دهید تا کمی هم وقت‌کشی کنید. اما در یک تدریس سه دقیقه‌ای شما مجبور می‌شوید به گزینش دست بزنید.

    •نقد تدریس‌ها
    ما یک جلسه‌ی کامل در مورد اشکالات تدریسمان صحبت کردیم، که به نظر من جزو شیرین‌ترین جلسات بود. محتوای آن کلاس نه از بیرون که از دل تمرین‌ها بیرون امده بود و همین باعث می‌شد که ملموس‌تر باشد.

    •یک تدریس واقعی
    بعضی از مربی‌های اموزش شنا برای اینکه ترس شما از آب بریزد، همان ابتدا شما را به داخل آب پرتاب می‌کنند.
    ما البته به شیوه‌ای اصولی‌تر و بعد از ایجاد یک آمادگی نسبی، به سراغ یک سمینار واقعی و بامخاطب رفتیم.
    شاید بتوانید تصور کنید که این کار چه قدر استرس‌زا است. برخی از ما مهلت بیشتری خواستیم و از ترس‌هایمان صحبت کردیم. اما استاد ما را قانع کردند که اموزش تئوری به تنهایی کافی نیست و نگذاریم ترس‌هایمان ما را عقب بیندازند.

    •آشنایی با تد
    من با تد آشنایی کوچکی داشتم اما پیگیر آن نبودم. به واسطه‌ی دوره‌ی نویسنده مدرس، نگاه دیگری به تد پیدا کردم. ما نمونه‌های زیادی را از تد دیدیم و آن‌ها را از نظر جذب مخاطب و نحوه‌ی روایت بررسی کردیم. یک کتاب جامع هم در مورد تکنیک‌های تد خواندیم که برایم بی‌نهایت جذاب بود.

    •بازخورد
    خواستم حرفم را به اتمام برسانم اما حیفم آمد از بازخورد دادن استاد صحبت نکنم. ما متن‌هایی تحت عنوان درس‌گفتار نوشتیم و در سایت دوره ثبت کردیم. با وجود حجم زیاد متن‌ها، استاد طبق قولی که داده بودند به تک‌تک آن‌ها رسیدگی کرده و بازخورد دادند.

    •بازاریابی، تبلیغات
    در جلسات آخر روی بازاریابی تمرکز کردیم. ابتدا تصورمان را اصلاح کردیم و فهمیدیم که بازاریابی و تبلیغات با شیوه‌های دروغین و وعده‌های الکی خوشبختی در هشت روز، متفاوت است. ما از شیوه‌هایی صحبت کردیم که گرچه زمان‌بر بودند اما هم به رشد خودمان کمک می‌کردند و هم به رشد دیگران.

    •نظم دوره
    بیش از یک سال پیش در دوره‌ی نویسندگی خلاق استاد کلانتری شرکت کردم. به خاطر دارم که استاد در یکی از جلسات آن دوره فرمودند که تمامی جلسات و تمرین‌ها را با نظم به هم دیگر بافته‌اند. این بافت منظم را در تمامی دوره‌های ایشان دیده‌ام و باید بگویم که در نویسنده مدرس هم فرایندی منظم از اولین جلسه شکل گرفت که در نهایت به یک تدریس واقعی منجر شد.

    •آشنایی با دوستان
    از دیگر مزایای دوره، آشنایی با دوستانی خوش‌ذوق بود. جمعی خلاق شکل گرفت که در کنار هم و بی‌قضاوت یاد می‌گرفتند و یاد می‌دادند.

    •رفتار جدی استاد
    اگر شما در دوره‌های استاد کلانتری شرکت کرده باشید، حتمن این را می‌دانید که رفتار ایشان در هر کلاسی متفاوت است. این نکته همیشه توجه من را به خود جلب می‌کرد. ایشان در نویسنده مدرس، جدیت خاصی داشتند و اشتباهات ما را با تشری دلسوزانه گوشزد می‌کردند. من فهمیدم که استاد حتی برای رفتارشان سر کلاس هم برنامه می‌ریزند و سعی می‌کنند رفتاری متناسب با فضای کلاس داشته باشند. همین دقت ایشان در جزئیات است که منجر به خروجی بی‌نظیری می‌شود.

    •پیشنهاد آخر
    در جلسه‌ی اخر استاد کلانتری پیشنهاد دادند که نظرمان در مورد دوره را بنویسیم و به این بپردازیم که قبل از برگزاری چه فکری می‌کردیم و تا چه حد توقعتمان براورده شده است.
    من فکر می‌کنم همین پیشنهاد آخر هم زیرکانه بوده است؛ چرا که باعث شد یک مرور کلی روی دوره داشته باشم و اموخته‌هایم را تکرار کنم.

    راستی کار ما هنوز تمام نشده است و درگیر برگزاری یک وبینار هستیم.
    امیدوارم دوستان علاقه‌مند دیگر هم توفیق حضور در کلاس را پیدا کنند.
    موفق باشید.

    سپاس بی‌کران از استاد کلانتری و اقای مهدی‌پور

    1. یاسمین جان درود بر شما. سپاس از اینکه تجربیاتتون را به طور کامل با ما به اشتراک گذاشتید. من که خودم به شخصه غرق در خواندن شدم. باعث افتخار ماست که این دوره برای شما و همه‌ی دوستان این چنین لذت‌بخش، کارا و به یادماندنی بوده. برای شما و سایر دوستان آرزوی موفقیت و سربلندی را داریم.

  7. سلام و درود.
    نویسنده مدرس یکی‌از چالش‌های بزرگ زندگی‌ام بود؛ زیرا به نظر من کلاس جدی‌تری بود و من هن جدی به آن نگریستم. در این کلاس تمام تلاش‌ام را کردم تا در قبال آموزش‌های سودمند استاد‌کلانتری عزیز و گرانقدر، پاسخی ارزشمند داشته‌باشم و با توجه به این موضوع و علی‌رغم ترسی که داشتم متن سخنرانی‌ام را جهت ارائه وبینار آماده کردم.
    سپاس از استاد کلانتری نازنین و تیم همراه‌شون.

  8. سلام و وقت بخیر
    من با دوره کمپ کتابخوانی با شما آشنا شدم و کاملا در آن دوره (مسخ) شده بودم.اصلا باورم نمی شد این حجم از اطلاعات مفید و کاربردی را از یک دوره دریافت کنم.
    از آنجایی که خودم از ابتدای فعالیت‌های آموزشی و مشاوره ای سعی کرده ام که به نوعی زیستن با کتاب ها را توصیه و تاکید کنم ، جلسات شما مصداق گویای زیستن با کتابها و حتی بزرگان است.
    در دوره نویسنده مدرس، همانطور که انتظار داشتم ،مجددا شگفت زده شدم ،اول از نحوه برخورد جدی شما (که بسیار برای من جالب و انگیزه بخش بود.) و از معرفی کتاب های ناب و بسیار کاربردی و همچنین تمرینات خوبی که افراد را ملزم به عملگرایی می‌کند.
    این دوره برای من دستاوردهای خوبی داشت و امیدوارم در راهتان جهت انتشار آگاهی و عملگرایی ثابت قدم بمانید.جامعه ما به چنین افراد و دوره هایی بسیار نیازمند است.
    با تشکر فراوان .ارادتمند مهربان

  9. درود بر استاد بزرگوار
    توانمندی در تدریس ، به روز بودن دانش، ذهن خلاق و ایده های ناب شما ستودنی ست. دوره ی نویسنده مدرس نیز هم عنوان دوره و هم تک به تک مباحث آن بسیار شیرین و غنی بود. معرفی کتاب ها ، سایت ها و آشنایی با خیلی از مباحث تدریس آنلاین جذاب بود. اشاره به برخی از راهکارها بسیار راهگشا بود. سپاسگزارم.

  10. سلام، ممنون استاد کلانتری دوره نویسنده مدرس عالی بود. کتاب‌هایی که معرفی کردین رو خوندم بر عکس تصورم خیلی ازشون یاد گرفتم. با اینکه این یک ماه حال جسمیم کمی به هم ریخته بود تمام سعی‌ام رو کردم که بهترین استفاده رو از این دوره ببرم. آشنایی با سخنرانی‌های تد در نوشتن مقاله خیلی کمکم کرد. بازم ممنون از دوره خیلی خوبتون. هر چی بیشتر تو دوره‌هاتون سرکت می‌کنم متوجه می‌شم راه زیادی در پیش دارم و بیشتر باید یاد بگیرم. آشنایی با شما از اتفاق‌های مهم و تاثیرگذار در زندگی من بوده و هست.

  11. این دوره واقعاً فوق العاده بود. معرفی کتاب‌های خوب درباره تدریس و یادددان تکنیک‌هایی که بتونم بر ترس‌هامون غلبه کنیم و اماده شدن برای تدریس چیزایی بود که توی این دوره یاد گرفتم و واقعا دوره بی نظیری بود. مخصوصا که ما با یک دلار و نیم کلاس رو شرکت کردیم.

  12. چه طور یک مدرس خلاق و متفاوت باشیم و محصول یونیک خودمون رو به دیگران ارائه بدیم. این دوره واقعا کاربردی بود و ایده‌های بسیار خوبی رو برای یک شروع جذاب و یک پایان قدرتمند تدریس داشت. کتاب‌هایی که معرفی شدن بینظیر بودن، روند جلسات و تمرین‌های مکرر به من شهامت میداد تا حرکت روبه رشد در جهت پیشرفت داشته باشم. ممنونم از تمام زحماتتون 🌹🙏🏼

  13. اصلا نمیشود در کلاسهای استاد کلانتری شرکت نکرد. من در بیشتر کلاسها و دوره ها بوده ام. اگر هم در دوره ای ثبت نام نکرده باشم به دلیل کمبود وقتم بوده است. این دوره باعث شد که از مرحله تئوری به عمل برسم. قطعا مطالب فقط مربوط به یک بازه زمانی کوتاه نیست. باید چندین بار مطالب را مرور و عمل کرد چون در هر بار گوش دادن نکته جدیدی یاد میگیریم. من در قبال پرداخت هزینه ای اندک, کوهی از دانش و تجربه را دریافت کردم.

  14. درود بر شما استاد کلانتری عزیز و بزرگوار

    تا به امروز نکات ارزنده و بسیار مفیدی از وبینارهای رایگان و دوره‌های پربار شما آموخته‌ام و می‌آموزم.

    دوره‌ی نویسنده مدرس هم مانند دوره‌های آموزشی دیگر شما بسیاااار پربار بود.

    هرچه که برای یک مدرس شدن نیاز بود، دلسوزانه و مهربانانه به ما آموختید.

    این دوره نوری بود در جهت شفاف‌سازی مسیر مدرس شدن من.

    این دوره فقط مختص نویسنده‌ها نیست.

    هرکسی که علاقه‌ای به تدریس دارد، و یا مدرس هست می‌تواند وارد این دوره شود و با روش تدریس اصولی و مورد قبول این عصر، با مبلغ «بسیار ناچیزی» خود را آپدیت کند و برنامه‌ی همیشگی خود را بسازد و پر قدرت در مسیر بماند و ادامه بدهد.

    صمیمانه از شما سپاسگزارم استاد جان❤️

  15. سلام وقتتون بخیر
    قبل از اینکه این دوره را شروع کنم فکر می کردم که قرار است در یک دوره دیگر شرکت کنم و این دوره برای من مثل بسیاری از دوره هایی دیگری که تا کنون شرکت کردم خواهد بود. یعنی با توجه به شخصیتم هیچ کاربردی در عمل برای من نخواهد داشت. ولی خیلی دلم می خواست در زمینه فیلمنامه نویسی تدریس کنم. هر چند نمی دانستم می توانم از پس این کار بر بیام یا نه. در نهایت میل من به تدریس مرا وادار به ثبت نام در دوره نمود.
    ولی بعد از اینکه در دروه شرکت کردم حس کردم فضای دوره با دوره های دیگر برای من فرق می کند و خیلی دلم می خواهد گام به گام با کلاس ها پیش بیایم. این به خاطر مطالب خوب دوره و تمرین های هر جلسه بود. استاد با آموزش بسیار خوب و نکات کاملی که مطرح کردند و حتی اجبارهایی که برای تحویل تمرین ها گذاشتند خیلی به من کمک کردند تا رشد کنم.
    من در طول دوره فهمیدم که چیزی برای ارائه دارم و فقط کافی است با جدیت موضوع را ادامه دهم. به لطف استاد ترس من از شروع تدریس ریخت. همچنین در این دوره با دوستان شیرازی فعال در دوره های استاد هم آشنا شدم که برای من بسیار ارزشمند است.
    در پایان بسیار از استاد کلانتری ممنون و سپاسگزارم که به من آموخت اگر حرکت کنم کم کم بر ترسم هم چیره می شوم و چگونه می توانم حرفی برای گفتن داشته باشم و آن را به بهترین شکل ارائه دهم.
    از همۀ مجموعه مدرسه نویسندگی به ویژه جناب مهدی پور و خانم قدیری برای برگزاری این دوره ممنونم و از خدا می خواهم که روز به روز بر رشد و علم و موفقیت تک تک دست اندرکاران مجموعه مدرسه نویسندگی افزوده گردد.

  16. سلام استاد عزیز
    قبل این کلاس میگفتم زندگی من به دوبخش تقسیم میشه.
    ۱_قبل نویسندگی خلاق
    ۲_بعد نویسندگی خلاق

    اما الان میگم که سبک زندگی من، با کلاس نویسنده مدرس تغییر کرد.
    دیدم به خودم ،به کارهام وهمه چیز عوض شد.
    سایتم رو هم، با تاکید شما ساختم وشروع تغییرات در من،
    با نوشتن در سایت بود.
    حال به سمت وبینار حرکت کردید وبه سمت کتاب الکترونیکی وتکرار ومحصولات وویس و…
    درنهایت میتونم بگم شما یک نویسنده مدرس ذهن آگاه هستید.
    همین که یاد دادید که کلمه خب رو، در وجودم کنترل کنم،اوج درایتتونه.

    ممنون بابت تمامی مهر ومحبتهای بی دریغتون.

    امیدوارم سال رو با لبخند به پایان برسونین وبا لبخند سال جدید رو شروع کنین وآینده درخشانی داشته باشین.آمین
    ۱۴۰۱/۱۲/۸

  17. درود استاد کلانتری عزیز
    ممنونم بخاطر این دوره فوق‌العاده
    برای من تجربه خوبی بود و خیلی آموختم
    بیشتر شبیه یه کارگاه عملی بود که ما رو بی‌واسطه با چالش‌های مسیر مواجه کرد
    حتی اگر تصمیمی برای مدرس شدن نداشته باشم، مطالبی آموختم که در مسیرهای دیگه زندگی برام راهگشا خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *