کلاس حضوری کپی‌ رایتینگ (تبلیغ نویسی)

جدید: کلاس حضوری کپی‌ رایتینگ (تبلیغ نویسی) | از سری دوره‌های جامع مدرسه نویسندگی

-چگونه می‌توانیم از طریق نوشتن به درآمد برسیم؟

+درآمد قابل توجه یا ناچیز؟

-یعنی می‌توان از نوشتن به درآمد قابل توجه رسید؟

+بستگی دارد. اگر به گرفتن سفارش تولید محتوا اکتفا کنید درآمد ناچیزی خواهید داشت، اما اگر به عنوان کپی‌رایتر فعالیت کنید درآمد شما ده‌ها برابر یک محتوانویس خواهد بود.

-چرا و چطور؟

+شما به عنوان تبلیغ‌نویس می‌توانید به طور مستقیم فروش هر کسب‌وکار را به‌سرعت افزایش بدهید. آیا چنین کاری شایستۀ دریافت دستمزدی قابل توجه نیست؟ در صورتی که به عنوان یک محتوانویس تاثیر کار شما سریع و ملموس قابل مشاهده نیست.

-یعنی محتوانویسی را رها کنیم و کپی‌رایتر بشویم؟

نه، محتوانویسی می‌تواند پایه و مکمل فوق‌العاده‌ای برای کپی‌رایتینگ باشد. تمرین‌های محتوانویسی و کپی‌رایتینگ گاهی یکسان و مشابه‌اند. در کل می‌توان گفت به عنوان یک نویسنده یا محتوانویس بهتر است به مهارت کپی‌رایتینگ مسلط باشید.

-به عنوان یک تبلیغ‌نویس حرفه‌ای آیا فقط باید منتظر سفارش دیگران باشیم و برای دیگران تبلیغ بنویسیم؟

+نه لزوماً. در دنیا کپی‌رایترهای شاخصی داریم که فقط برای محصولات و خدمات خودشان تبلیغ می‌نویسند. در دنیای فعلی برای راه‌اندازی کسب‌وکار همۀ ما باید تبلیغ‌نویسی را بیاموزیم. این چیزی است که در تمام کتاب‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و بیزینس آنلاین می‌خوانیم. اگر کپی‌رایتینگ در سبد مهارت‌های شما باشد، به راحتی می‌توانید دستاوردهای خودتان را در هر زمینه‌ای معرفی و ترویج کنید. ما حتا برای امور خیریه هم به مهارت متقاعدسازی از طریق کلام نیاز داریم.

-آیا کپی‌رایتر فقط متن می‌نویسد؟ این را می‌پرسم چون این روزها صوت و تصویر رایج‌تر است و آدم‌ها برای خواندن کم‌حوصله‌شده‌اند.

+بیاید موضوع را اینطور ببینیم: آیا یک ویدیو یا صوت به متن متقاعدکننده و تأثیرگذار نیاز ندارد؟ آیا این عنوان یک ویدیو یا پادکست نیست که ما را به دیدن و شنیدن آن ترغیب می‌کند؟ کار کپی‌رایتینگ فراهم کردن این متن‌هاست. نوشته ممکن است در قالب صوت یا تصویر ارائه شود. حتا ممکن است شما بخواهید کپی‌رایتینگ یاد بگیرید تا از این مهارت در جلسات حضوری فروش و مذاکره استفاده کنید. کپی‌رایتینگ بیش از اینکه دربارۀ ادبیات و نویسندگی باشد دربارۀ بازاریابی و فروش و روانشناسی است. کپی‌رایتینگ به ما توان نفود و تأثیرگذاری از طریق کلام را می‌دهد.

تعریف کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی

-من برای آموزش کپی‌رایتینگ چرا باید در دورۀ شما شرکت کنم؟

+به خاطر عملکرد من به عنوان مدرس دوره. من فکر می‌کنم هیچ چیز به اندازۀ نمونه کارهای یک کپی‌رایتر نمی‌تواند معرف او باشد. سال‌هاست که به عنوان نویسندۀ حرفه‌ای برای محصولات و خدمات خودم تبلیغ می‌نویسم و درآمدم چند ده برابر سایر افراد فعال در حوزۀ فعالیتم بوده است. به مطالبی که در رسانه‌هایم نوشته‌ام نگاه کنید، در همۀ آن‌ها اصول کپی‌رایتینگ را به کار گرفته‌ام. به صفحۀ فروش محصولات و دوره‌هایم بنگرید، می‌بینید که توانسته‌ام بدون توسل به اغراق و بزرگ‌گویی فروش بالایی داشته باشم. فکر می‌کنم این بهترین گواه کار من باشد: من در حوزه‌هایی توانسته‌ام درآمد خوبی داشته باشم که دیگران حتا تصور درآمدزایی از آن را هم نداشته‌اند. این قدرت و مهارت کپی‌رایتینگ است. ضمن اینکه یک مزیت کار خودم را سال‌ها فعالیت در حوزۀ مطبوعات می‌دانم. به عنوان دبیر و سردبیر، صدها تیتر نوشته‌ام و می‌دانیم که مهارت تیترنویسی یکی از بخش‌های ضروری کپی‌رایتینگ است. در کل بهترین کار، توجه به بازخورد مخاطبان است، هزاران کامنت رضایت‌آمیز مخاطبان در سایت‌ها و صفحات من در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به خوبی رضایت مخاطبان از دوره‌های مرا نشان بدهد. ضمناً اولین دورۀ آموزشی آنلاین کپی‌رایتینگ در ایران را ما در مدرسه نویسندگی تولید کرده‌ایم، که هنوز هم یکی از محصولات پرفروش حوزۀ دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی است. اکنون ده‌ها نفر از اعضای دورۀ آنلاین ما به عنوان کپی‌رایتر حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

-پس شما یک محصول آنلاین آموزش تبلیغ‌نویسی هم دارید. تفاوت دورۀ حضوری با دورۀ آنلاین چیست؟

+تمام محتوای دورۀ حضوری با دورۀ آنلاین فرق می‌کند. سال‌ها از ضبط محصول آنلاین گذشته، و من در کارگاه حضوری از تجربه‌های جدیدم خواهم گفت. ضمن اینکه کلاس حضوری حالت کارگاهی دارد. شما با شرکت در این دوره، از همان جلسۀ اول متن‌های تبلیغاتی فراوانی خواهید نوشت. من هم به تک‌تک نوشته‌های شما در کارگاه بازخورد می‌دهم.

-آیا این دوره نیاز به پیش‌نیاز یا مهارت خاصی دارد؟

+نه، ولی حتماً باید در مصاحبۀ تلفنی دوره گفتگو کنیم تا من با انگیزه‌ها و دغدغه‌های شما بیشتر آشنا شوم.

-در انتهای این دوره چه اتفاقی برای ما می‌افتد؟

+این‌ها را با قاطعیت تضمین می‌کنیم:

با شرکت در کلاس حضوری کپی‌رایتیگ می‌توانید:

رسانۀ خودتان به عنوان یک کپی‌رایتر حرفه‌ای را راه‌اندازی و ساختاربندی کنید.

می‌توانید برای هر محصول یا خدماتی تبلیغات متقاعدکننده و تأثیرگذار بنویسید.

می‌توانید به شبکه‌ای از افراد فعال در حوزۀ کپی‌رایتینگ وصل شوید.

می‌توانید مهارت کپی‌رایتینگ را به دوستان و همکارن خود آموزش بدهید.

می‌توانید از مهارت خودتان در کپی‌رایتینگ برای سخنرانی، ضبط پادکست و ویدیو، جلسات مذاکره و فروش استفاده کنید.

-آیا برای این دوره ضمانتی هم دارید؟

+بله، من این دوره را با دست‌خط و امضای خودم ضمانت می‌کنم:

ضمانت دوره کپی رایتینگ شاهین کلانتری

-یکبار دیگر می‌گویید چرا باید کپی‌رایتینگ را به طور حرفه‌ای‌تر یاد بگیریم؟ می‌خواهم مطمئن‌تر بشوم.

+چون مهارتی است که در هر مکان و زمانی می‌تواند یک شغل پولساز باشد. شما با تسلط بر کپی‌رایتینگ نه تنها در ایران که در خارج هم می‌توانید به عنوان یک نویسندۀ حرفه‌ای فعالیت کنید. کپی‌رایتینگ با حجم کم کار بیشترین درآمد را برای شما ایجاد می‌کند.

-چگونه در دوره شرکت کنم؟

+فرم زیر را پر کنید، ما برای شما وقت گفتگوی تلفنی تعیین می‌کنیم:

فرم درخواست شرکت در دورۀ کپی‌رایتینگ:

 

 جزئیات دوره:

ظرفیت دورۀ اول تکمیل شد.

دورۀ جدید از بهار 1402 برگزار حواهد شد.

هر جلسه از دوره 3 ساعت است.

زمان برگزاری: ساعت 17 الی 20

7 جلسه در بهار 1402

شهریه دوره:

پنج میلیون و نهصد هزار تومان (برای افرادی سریع‌تر فرم ثبت‌نام را پر کنند امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.)

 

سؤالات خودتان را از طریق بخش کامنت‌های همین صفحه با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت پاسخ می‌دهیم.

22 پاسخ

  1. سلام ببخشید من سوالم در مورد دوره ی آنلاین کپی رایتینگ هستش.
    من دیروز توی این دوره شرکت کردم و دقیقن نمیدونم که به چه ترتیبی فایل های صوتی رو گوش بدم و جزوه هارو بخوانم.
    سوالم اینه که آیا اول همه ی فایل هارو توی یک روز گوش بدم و بعد یک هفته شروع کنم به تمرین کردن؟
    اگر هم اینطور نیست لطفن روال درست را عرض بفرمایید
    ممنون

    1. درود بر شما دوست گرامی. پیشنهاد می‌کنم فایل صوتی هر جلسه رو که گوش دادید ، ابتدا تمرین‌های مربوط به آن جلسه را انجام بدهید و سپس به سراغ فایل صوتی جلسه‌ی بعد بروید.

  2. سلام وقت بخیر اگر بخوام این دوره رو برای کسی خریداری کنم به نام ایشون باید بخرم واینکه توی دو یا سه نوبت میشه پرداخت کرد ممنونم از پاسخگویی تون

    1. سلام دوست عزیز
      برای شرکت در این دوره لازم هست مصاحبه قبلش انجام بشه. درواقع شما فقط میتونید بخش پرداخت هزینه رو از طرف خودتون انجام بدید.
      برای این موضوع هم میتونید با پشتیبانی تلگرامی مدرسه نویسندگی هماهنگ کنید: @madreseonlinenevisandegi

  3. با عرض سلام من مایل بودم در کلاسهای شما بصورت آنلاین شرکت کنم
    اگر شرایطی داشتید که کلاس آنلاین برگزار کنید ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
    با سپاس

  4. سلام
    سال نو مبارک
    ما که شهرستان هستیم و نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم حضوری شرکت کنیم چکار کنیم ؟ دوره ان لاین ، یا بسته اموزشی خاصی وجود ندارد که بتوانیم استفاده کنیم ؟

    1. سلام زهره خانم گرامی
      بله، ما یکی از پرطرفدارترین محصولات آموزشی کپی‌رایتینگ رو داریم که بازخوردهای خیلی خوبی هم داشته. برای تهیۀ این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:
      آموزش کپی ‌رایتینگ و تبلیغ‌نویسی در ۱۰ هفته | پکیج کامل آموزش نوشتن محتوای متقاعدکننده

  5. سلام اول از همه ممنونم بابت برگزاری کلاس های بسیار مفید و ارزشمندتون. من در کیش زندگی می کنم خیلی دوست داشتم بتونم شرکت کنم. امیدوارم در آینده شرایطی رو بتونید فراهم بکنید که از شهر های دیگر هم بتونیم حضوری در کلاس هاتون شرکت کنیم.موفق باشید ❤️🤚🏼

  6. سلام استاد لطفا کلاس مجازی کپی رایتینگ هم برگزار کنید.
    برای غیرتهرانیها😍😍

  7. با سلام و تشکر از شما
    امیدوارم به عنوان شرکت کننده امکان حضور در این دوره رو داشته باشم خیلی منتظر دوره حضوری بودم. خواهش می‌کنم من رو بین شرکت کننده‌ها بذارید.
    با تشکر

        1. این دوره شیوه اجرای متفاوتی داره
          علاوه بر این، توی دوره حضوری تمرین‌های شما رصد میشه و بازخورد دریافت می‌کنید. اما پکیج آموزشی این مورد رو نداره. توی سرفصل‌ها هم تفاوت اندکی وجود داره. می‌تونید فراخوان دو دوره رو با هم مقایسه کنید.

  8. با سلام خدمت استاد عزیزم چقدر خوبه ک خداوند توفیق آشنایی با شما رو به من داد فکر میکنم با این دوره میتوانم در کنار نویسندگی از خواندن طب هم بهره ببرم واز این سردرگمی دربیام.

  9. درود و ارادت فرهیخته ارجمندم شاهین عزیز

    کاش شهرستان نبودم حتما شرکت می‌کردم. ولی خوشبختانه محتوی آنلاین رو دیروز خریداری کردم و استفاده می‌کنم. بی‌نهایت عالی است.
    چینش و گزینش مطالب دوره هوشمندانه است.
    شاهین عزیز
    سالها است دل در گرو نوشتن دارم. دوست دارم از نوشتن به درآمد برسم تا به همگان ثابت شود واژه‌ها گوهرند و نویسنده ثروتمند.

    بی‌نهایت سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *